Η εφαρμογή υποβολής αιτήσεων για τη χορήγηση του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης άνοιξε χθες
Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρωπινου Δυναμικού, Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Γ.Γ.Δ.Ε. προχώρησε στην έκδοση οδηγιών χρήσης και συχνών ερωτήσεων απαντήσεων σχετικά με τις αιτήσεις για τη χορήγηση πετρελαίου θέρμανσης περιόδου 2015-2016. Δείτε παρακάτω αναλυτικά την ανακοίνωση:
1. Εισαγωγή Η εφαρμογή Υποβολής/Διαχείρισης Αιτήσεων Έγκρισης απευθύνεται στα φυσικά πρόσωπα που καταναλώνουν πετρέλαιο θέρμανσης για τη θέρμανση της κύριας κατοικίας τους. Μέσω της εφαρμογής αυτής, κάθε φυσικό πρόσωπο που είναι υποψήφιο για να εγγραφεί στο μητρώο δικαιούχων του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης, για την τρέχουσα περίοδο κατανάλωσης, συμπληρώνει τα αιτούμενα στοιχεία και λαμβάνει άμεση απάντηση για το αποτέλεσμα της αίτησης.2. Χρήση Εφαρμογής Με την επιλογή της Υπηρεσίας Χορήγησης Επιδόματος Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης εμφανίζεται η οθόνη εισαγωγής:
Στην οθόνη αυτή συμπληρώνονται οι κωδικοί πρόσβασης που διαθέτετε για τη χρήση του TAXISnet. Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε τον Α.Φ.Μ. σας και τον Αριθμό Ειδοποίησης ενός από τα 5 τελευταία εκκαθαριστικά σημειώματα ή πράξεων προσδιορισμού φόρου Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων. Μετά την επιτυχημένη σύνδεση εμφανίζονται οι κεντρικές επιλογές της εφαρμογής:
Για να μπείτε στην εφαρμογή Υποβολής/Διαχείρισης Αίτησης, επιλέγετε το πλήκτρο οθόνης:
Εμφανίζεται η οθόνη που ακολουθεί με τις αιτήσεις που έχετε ήδη υποβάλει. Στην πρώτη σύνδεση, αυτή η οθόνη είναι κενή ως προς τις ήδη υποβληθείσες αιτήσεις. Για να συνεχίσετε επιλέγετε το πλήκτρο «Συμπλήρωση Αίτησης»
Εμφανίζεται η αρχική οθόνη της αίτησης, την οποία ο χρήστης πρέπει να μελετήσει και να αποδεχτεί την υπεύθυνη δήλωση ότι όλα τα στοιχεία που θα συμπληρωθούν στην αίτηση είναι αληθή. Εάν δεν ενεργοποιηθεί η σχετική επιλογή, δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία υποβολής της αίτησης.
Μετά την αποδοχή της υπεύθυνης δήλωσης (√ ) ανοίγει η φόρμα για συμπλήρωση όλων των προς συμπλήρωση πεδίων. Το πρώτο ερώτημα αφορά στην κατοικία:
Η κατοικία σας ανήκει σε πολυκατοικία ή σε κτίσμα πολλαπλών κατοικιών όπου μοιράζεται η κατανάλωση πετρελαίου
Στη συνέχεια ο αιτών καλείται να «τσεκάρει» (√ ) για την περίπτωση που η κατοικία ανήκει σε κτίσμα πολλαπλών κατοικιών ή σε πολυκατοικία όπου μοιράζεται η κατανάλωση του πετρελαίου. Σε θετική απάντηση πρέπει απαραίτητα να συμπληρώσει τα παρακάτω εμφανιζόμενα στοιχεία.
Αρχικά ζητείται ο Αριθμός της Κοινόχρηστης Παροχής ρεύματος ή αριθμός της Παροχής που εκπροσωπεί το κτίσμα για τις ανάγκες της χορήγησης του επιδόματος κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης. Με τη συμπλήρωση ενός έγκυρου αριθμού παροχής, εμφανίζεται από κάτω η διεύθυνση στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη παροχή, αλλιώς εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα λάθους. Στη συνέχεια πρέπει να εισαχθεί ο Α.Φ.Μ. του διαχειριστή ή του φυσικού προσώπου που εκπροσωπεί το κτίσμα όσον αφορά στην παραλαβή του πετρελαίου θέρμανσης. Ο Α.Φ.Μ. αυτός πρέπει να αντιστοιχεί στο φυσικό πρόσωπο που έχει χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων Πολυκατοικίας για να εισάγει τα διαμερίσματα της πολυκατοικίας/ ολιγοκατοικίας, καθώς και τη συμμετοχή κάθε ενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης σε χιλιοστά. Στη συνέχεια ενεργοποιείτε την επιλογή
Εάν δεν έχει οριστεί η πολυκατοικία από τον διαχειριστή εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα, το οποίο σημαίνει ότι ο χρήστης θα πρέπει να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του διαμερίσματός του.
Εάν έχει οριστεί η πολυκατοικία θα εμφανιστεί η εικόνα των διαμερισμάτων στην παρακάτω μορφή:
Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το διαμέρισμά του και αυτό θα μεταφερθεί στην αίτησή του γεμίζοντας τις πληροφορίες των χιλιοστών θέρμανσης και του ορόφου, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επεξεργασίας τους:
Ακολουθούν άλλες 3 επιμέρους ενότητες. Στην πρώτη ενότητα της φόρμας ζητείται ο αριθμός παροχής ηλεκτρικού ρεύματος της κύριας κατοικίας του χρήστη. Με τη συμπλήρωση ενός έγκυρου αριθμού παροχής, εμφανίζεται από κάτω η διεύθυνση στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη παροχή. Μετά συμπληρώνετε τα τετραγωνικά μέτρα των κυρίων χώρων της κύριας κατοικίας σας.
Σε περίπτωση που δοθεί λάθος αριθμός παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, εμφανίζεται το ακόλουθο παράθυρο:
Στην επόμενη ενότητα ζητούνται στοιχεία που αφορούν την κύρια κατοικία και συγκεκριμένα αν η κατοικία είναι ενοικιαζόμενη ή έχει παραχωρηθεί δωρεάν. Σε όποια περίπτωση ισχύει αυτό, ο χρήστης καλείται να συμπληρώσει και τον Α.Φ.Μ. ενός εκ των εκμισθωτών ή των δωρεάν παραχωρούντων. Εάν η κατοικία είναι ιδιόκτητη, τότε ο χρήστης δε συμπληρώνει τίποτα από αυτά.
Τέλος, η τελευταία ενότητα της αίτησης περιλαμβάνει τα στοιχεία του λογαριασμού πίστωσης και τα στοιχεία επικοινωνίας. Να σημειωθεί ότι γίνονται δεκτοί μόνο λογαριασμοί ελληνικών τραπεζών (ο IBAN ξεκινάει με GR) και ότι ένας λογαριασμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από έναν δικαιούχο.
Μετά τη συμπλήρωση όλων των πεδίων υποβάλλεται η αίτηση επιλέγοντας το πλήκτρο υποβολής:
Μετά την υποβολή γίνονται έλεγχοι ορθής συμπλήρωσης της φόρμας και στη συνέχεια ο έλεγχος του δικαιώματος λήψης του επιδόματος. Όταν υπάρχουν λάθη συμπλήρωσης της φόρμας, εμφανίζονται σχετικά μηνύματα και κοκκινίζουν τα πεδία που απαιτούν διόρθωση ή συμπλήρωση. Στη συνέχεια εμφανίζεται το αποτέλεσμα της αίτησης.
Από το συγκεκριμένο περιβάλλον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την εξέλιξη των πληρωμών που τον αφορούν. Επιπλέον, δημιουργείται μια εκτυπώσιμη αναφορά, στην οποία αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης και το αποτέλεσμα. Όταν το αποτέλεσμα είναι θετικό εμφανίζεται μια αναφορά της ακόλουθης μορφής:
Σε αντίθετη περίπτωση, πλην των σταθερών στοιχείων, εμφανίζονται οι λόγοι απόρριψης.
3. Διαχείριση Αίτησης
Ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να δει τις αιτήσεις που έχει κάνει και το αποτέλεσμά τους. Επειδή δεν είναι εφικτή η διόρθωση μιας αίτησης, αν υπάρχει σχετική ανάγκη θα πρέπει να υποβληθεί νέα.
Λειτουργία Διαχείρισης Ενοίκων Πολυκατοικίας
1. Εισαγωγή Η εφαρμογή Διαχείρισης Χιλιοστών Πολυκατοικίας απευθύνεται στους διαχειριστές των πολυκατοικιών ή σε εκπροσώπους κτισμάτων όπου υπάρχουν περισσότερες από μία κατοικίες (ολιγοκατοικίες) και για τις οποίες υπάρχει κοινή προμήθεια και κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης. Με την εφαρμογή αυτή, ο διαχειριστής - εκπρόσωπος εισάγει τα διαμερίσματα της πολυκατοικίας / ολιγοκατοικίας, καθώς και τη συμμετοχή κάθε ενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης σε χιλιοστά. Η εφαρμογή ΔΕΝ χρησιμοποιείται από ενοίκους μονοκατοικιών που έχουν ατομικό καυστήρα πετρελαίου θέρμανσης ή από ενοίκους ολιγοκατοικιών, όπου κάθε διαμέρισμα έχει δικό του καυστήρα πετρελαίου θέρμανσης.
2. Χρήση ΕφαρμογήςΜε την επιλογή της Υπηρεσίας Χορήγησης Επιδόματος Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης εμφανίζεται η οθόνη εισαγωγής στην οποία συμπληρώνονται οι κωδικοί πρόσβασης που διαθέτετε για τη χρήση του TAXISnet. Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε τον Α.Φ.Μ. σας και τον Αριθμό Ειδοποίησης ενός από τα 5 τελευταία εκκαθαριστικά σημειώματα ή πράξεων προσδιορισμού φόρου Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων. Μετά την επιτυχημένη σύνδεση εμφανίζονται οι κεντρικές επιλογές της εφαρμογής:
Αφού επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία ως διαχειριστής ή εκπρόσωπος πολυκατοικίας, εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη, η οποία αποτελεί το ευρετήριο των πολυκατοικιών για τις οποίες είστε διαχειριστής ή εκπρόσωπος:
Τότε εμφανίζεται το παρακάτω παράθυρο, το οποίο ζητάει τον αριθμό της κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας ή αν δεν υπάρχει κοινόχρηστη παροχή, τον αριθμό μίας παροχής που θα εκπροσωπεί για όλη τη σαιζόν την πολυκατοικία:
Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον αριθμό των διαμερισμάτων της πολυκατοικίας. Μετά την εισαγωγή αυτών των πληροφοριών, το σύστημα θα ελέγξει την ορθότητα των στοιχείων και κυρίως αν υπάρχει η παροχή. Αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα εμφανίζεται σχετικό μήνυμα. Σε αντίθετη περίπτωση εμφανίζεται η νέα εγγραφή στο ευρετήριο:
Επιλέγοντας το «Κατανομή ενοίκων / χιλιοστών θέρμανσης» δίπλα στην εγγραφή μεταφέρεστε στην οθόνη συμπλήρωσης των ενοίκων της συγκεκριμένης πολυκατοικίας:
Από το ευρετήριο μπορείτε πλέον να εισάγετε νέα πολυκατοικία ή να διαγράψετε κάποια που έχετε δημιουργήσει. Να σημειωθεί ότι διαγραφή πολυκατοικίας είναι εφικτή μόνο μέχρι να αρχίσουν να συνδέονται σε αυτήν ένοικοι που δικαιούνται του επιδόματος. Από εκεί και πέρα δεν είναι εφικτή η αλλαγή. Η τελευταία ενέργεια που πρέπει να κάνει ένας διαχειριστής είναι η οριστικοποίηση της εικόνας της πολυκατοικίας, εφόσον έχει συνδεθεί σε αυτήν έστω και ένας ένοικος που δικαιούται του επιδόματος. Μέσω αυτής της κίνησης, ξεκινάει η δυνατότητα πραγματοποίησης πληρωμών στους δικαιούχους.
3. Σημαντικές Επισημάνσεις
1. Εάν δεν είστε επίσημα ο διαχειριστής της πολυκατοικίας που δημιουργείτε με την τρέχουσα καταχώρησή σας, παρακαλούμε να υπάρχει εκ των προτέρων συνεννόηση και αποδοχή του ρόλου σας εκ μέρους της πλειοψηφίας των ενοίκων, ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα στην ολοκλήρωση της διαδικασίας.
2. Τα χιλιοστά συνιδιοκτησίας λειτουργούν στην εφαρμογή με τον ίδιο τρόπο τόσο για τις πολυκατοικίες με αυτόνομη θέρμανση όσο και για τις «παλαιότερες πολυκατοικίες» με κεντρική θέρμανση.
3. Εάν είστε διαχειριστής - εκπρόσωπος για πάνω από μία πολυκατοικία, βεβαιωθείτε ότι έχετε στη διάθεσή σας όλα τα απαιτούμενα δεδομένα για την επιτυχή δημιουργία του προφίλ τους. Αυτά είναι:
❖ Κοινόχρηστος αριθμός παροχής ηλεκτρικής ενέργειας ή αριθμός παροχής ηλεκτρικής ενέργειας που θα εκπροσωπεί την πολυκατοικία
❖ Ονοματεπώνυμα ενοίκων πολυκατοικίας
❖Κατανομή χιλιοστών στις δαπάνες θέρμανσης της πολυκατοικίας
4. Επίσης, συμβουλευτείτε και προτείνετε στους ενδιαφερομένους ενοίκους να διαβάσουν τις "Συχνές Ερωτήσεις Απαντήσεις (FAQ)" της εφαρμογής για περισσότερες λεπτομέρειες.
Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για χορήγηση Επιδόματος Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης
1. Με ποιούς κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων του Επιδόματος πετρελαίου Θέρμανσης; α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Γ.Γ.Δ.Ε. συνδέονται, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet.
β. Οι χρήστες που δε διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης TAXISnet, θα ταυτοποιούνται εναλλακτικά δίνοντας ΑΦΜ και αριθμό ειδοποίησης κάποιου εκ των τελευταίων 5 εκκαθαριστικών ή πράξεων προσδιορισμού φόρου των Δηλώσεων Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων. Εάν δε θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης και τυχαίνει το όνομα χρήστη (username) να ταυτίζεται με τον ΑΦΜ σας, τότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης. Για αυτό θα πρέπει να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασης σας μέσω των σχετικών διαδικασιών. (βλέπε Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις που αφορούν στην Πιστοποίηση Χρηστών).
2. Ποιες διαδικτυακές εφαρμογές θα χρησιμοποιήσω για την εξυπηρέτηση του Επιδόματος Πετρελαίου (Ε.Κ.Π.Θ);
Στην ιστοσελίδα www.gsis.gr Υπηρεσίες προς Πολίτες> >Υπηρεσία Χορήγησης Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης α. Εφαρμογή Υποβολής/Τροποποίησης Αίτησης Ένταξης στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης συγκεκριμένου έτους β. Εφαρμογή Διαχειριστών - Εκπροσώπων για συμπλήρωση στοιχείων ενοίκων και χιλιοστών θέρμανσης.
3. Μέχρι πότε έχω προθεσμία υποβολής αίτησης στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης;
30 Μαΐου 2016
4. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Πώς θα γίνει η διασταύρωση των στοιχείων;
Ο προμηθευτής πετρελαίου δεν δίνει στοιχεία για την υποβολή της αίτησής σας. Κάθε παραστατικό αγοράς πετρελαίου υποβάλλεται από τον προμηθευτή στη ΓΓΔΕ. Αυτά που πρέπει να προσέξετε είναι: Η σωστή αναγραφή του ΑΦΜ σας ή του ΑΦΜ διαχειριστή-εκπροσώπου αν πρόκειται για πολυκατοικία ή του ΑΦΜ της πολυκατοικίας εφόσον έχει δηλωθεί από το διαχειριστή. (βλ. ερώτηση 5) Η σωστή αναγραφή του αριθμού παροχής της ΔΕΗ ή του κοινόχρηστου αριθμού παροχής, αν πρόκειται για πολυκατοικία. ΠΡΟΣΟΧΗ! τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του προμηθευτή και στην αίτησή σας.
5. Τι πρέπει να κάνει ο διαχειριστής σε ότι αφορά την εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/ Χιλιοστών Θέρμανσης μιας Πολυκατοικίας ;
Η Εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/Χιλιοστών Θέρμανσης Πολυκατοικίας απευθύνεται στους διαχειριστές των πολυκατοικιών ή σε εκπροσώπους κτισμάτων όπου υπάρχουν περισσότερες από μία κατοικίες (ολιγοκατοικίες) και για τις οποίες υπάρχει κοινός καυστήρας. Ο διαχειριστής-εκπρόσωπος εισάγει τα στοιχεία των διαμερισμάτων της πολυκατοικίας/ολιγοκατοικίας, καθώς και τη συμμετοχή κάθε ενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης σε χιλιοστά. Αλλαγές στα παραπάνω στοιχεία μπορεί ο διαχειριστής να πραγματοποιήσει μόνο πριν ενεργοποιήσει την δυνατότητα πληρωμής. Είναι υποχρεωτικό να δηλωθούν τα χιλιοστά συμμετοχής σε δαπάνες θέρμανσης για όλα τα διαμερίσματα μιας πολυκατοικίας για να δημιουργηθεί η συνολική εικόνα της (ανοικτά - κλειστά - ανήκοντα και σε φυσικά πρόσωπα και σε νομικά πρόσωπα). Θα πρέπει να συμφωνήσετε σε μια κατανομή που θα ισχύει για όλο το χρόνο. Το σύνολο των χιλιοστών των διαμερισμάτων πρέπει να είναι 1000, ώστε να μπορεί να ενεργοποιηθεί και η δυνατότητα πληρωμής. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα πληρωμής, όταν θα έχουν υποβληθεί όλες οι αιτήσεις από τους δικαιούχους. Πριν προβείτε στην ενεργοποίηση της δυνατότητας πληρωμής, επιβεβαιώστε την ορθή υποβολή των αιτήσεων των δικαιούχων. Η αίτησή τους είναι σωστή μόνο όταν δίπλα στα στοιχεία τους υπάρχει η ένδειξη <Υπάρχει αίτηση>. Στα παραστατικά των αγορών πετρελαίου θέρμανσης τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού κοινόχρηστης παροχής της ΔΕΗ θα πρέπει να ταυτίζονται με αυτά τα οποία έχετε εισάγει στην Εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/Χιλιοστών Θέρμανσης. Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί ΑΦΜ για την πολυκατοικία και θέλετε τα παραστατικά αγοράς πετρελαίου θέρμανσης να εκδίδονται σε αυτόν τον ΑΦΜ, θα πρέπει να ορίσετε τον ΑΦΜ αυτόν στα στοιχεία της πολυκατοικίας, επιλέγοντας το σχετικό δεσμό «Ορισμός ΑΦΜ». Ο ΑΦΜ πολυκατοικίας δεν μπορεί να αλλάξει στη συνέχεια, ούτε και να διαγραφεί. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Ακόμη και στην περίπτωση που έχει οριστεί ΑΦΜ πολυκατοικίας, στις αιτήσεις των ενοίκων θα αναγράφεται ο ΑΦΜ του διαχειριστή.
6. Είμαι διαχειριστής, αλλά δεν έχουμε κοινόχρηστο μετρητή ΔΕΗ (ρολόι ΔΕΗ ) στην πολυκατοικία. Ποιο ρολόι ΔΕΗ πρέπει να δηλώσω σαν Κοινόχρηστο; Δηλώστε το δικό σας (ως διαχειριστή/εκπροσώπου) ρολόι ΔΕΗ, ή εναλλακτικά επιλέξτε ένα ρολόι (αρ. παροχής ΔΕΗ) που θα έχετε συμφωνήσει με όλους τους ενοίκους της πολυκατοικίας σας.
7. Τι πρέπει να γίνει στην περίπτωση αλλαγής διαχειριστή; Στην Εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/Χιλιοστών Θέρμανσης Πολυκατοικίας, θα δηλωθούν τα νέα στοιχεία. Οι ένοικοι θα υποβάλουν τις νέες αιτήσεις με τον νέο αφμ διαχειριστή. Ο διαχειριστής θα ενεργοποιήσει την δυνατότητα πληρωμής. ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι νέες διασταυρώσεις παραστατικών αγοράς πετρελαίου θέρμανσης, αφορούν τις αγορές που θα πραγματοποιηθούν μετά την ημερομηνία ενεργοποίησης της δυνατότητας πληρωμής.
8. Είμαστε μια πολυκατοικία, όπου κάθε διαμέρισμα έχει δικό του καυστήρα. Πρέπει να τη δηλώσουμε σαν πολυκατοικία ή ο κάθε ένοικος να κάνει αίτηση ως κάτοικος μονοκατοικίας;
Θα κάνετε χωριστή αίτηση ο καθένας ως κάτοικοι μονοκατοικίας, με την προϋπόθεση ότι θα προμηθευτείτε πετρέλαιο με διαφορετικά παραστατικά αγοράς. Τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και αντίστοιχα στην αίτησή κάθε δικαιούχου.
9. Έχω υποβάλλει την αίτησή μου στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης, το παραστατικό αγοράς όμως αναγράφει τον αφμ της συζύγου μου. Θα υπάρξει πρόβλημα στην διασταύρωση των στοιχείων; Η διασταύρωση των στοιχείων δεν θα ολοκληρωθεί. Τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και στην αίτησή σας.
10. Η πίστωση του λογαριασμού μου δεν πραγματοποιείται λόγω ανενεργού IBAN που έχω δηλώσει. Πώς μπορώ να τον διορθώσω; Θα προβείτε σε τροποποιητική αίτηση στην οποία θα διορθώσετε τον ΙΒΑΝ ή να δηλώσετε το νέο IBAN από την αντίστοιχη επιλογή στην οθόνη "προβολής Διασταυρομένων Αγορών Πετρελαίου"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου